Tuesday, August 4, 2009

My Iman - REVOLUSI HP MUKMIN


Perkembangan teknologi merupakan satu anugerah Ilahi buat umat Islam untuk dimanfaatkan sebaiknya. My Iman D 818 adalah telefon bimbit terbaik untuk umat Islam khususnya buat para ustaz dan ustazah serta para pendakwah bebas.

Kenapa My Iman ?

Telefon ini dilengkapi dengan al-Qur'an ( mengikut teks al-Qur'an - resam Uthmani ) beserta bacaan. Bahkan ketika alunan ayat suci al-Qur'an didendangkan, pengguna hanya perlu menekan kekunci no. 1 untuk melihat terjemahan Bahasa Melayu secara langsung. ( no.2 untuk bahasa Inggeris dan no berikutnya untuk bahasa-bahasa lain ).

Selain itu , ia turut dibekalkan dengan panduan arah kiblat dan waktu solat seluruh dunia.

Bagi para ustaz, ustazah dan para pendakwah ; anda pasti tertarik dengan telefon ini kerana ia turut mengandungi 11 Kitab Hadith Utama ( dalam bahasa Arab ) di samping terjemahan Sahih Muslim dalam pelbagai bahasa , Riyadhus Solihin ( bahasa Inggeris ) , Tafsir al-Jalalain dalam bahasa Melayu. PASTINYA MEMUDAHKAN KALIAN MEMBUAT RUJUKAN DI SAAT - SAAT GENTING ATAU SEBELUM BERCERAMAH . ALTERNATIF BARU BAGI KITAB YANG BERJILID-JILID ATAU DVD KITAB DI KOMPUTER ANDA.

Hubungi kami segera SEMENTARA STOK MASIH ADA !!! Inilah telefon terlaris di pasaran sekarang. Hanya RM 390 dan akan menikmati semua ciri-ciri canggih seperti kamera, perakam , GPRS , percuma memori 2 GB dll ( rujuk iklan bergambar )

Paparan Waktu Solat


Paparan al-Qur'an


Set HP My Iman ( kad jaminan , buku panduan , kompas manual , charger , bateri serta pen penunjuk untuk skrin sesentuh )


HP ini juga dalam warna hitam

No comments:

Post a Comment